Zkoušení oblečení v malých prostorách s mizerným světlem bude minulostí!

foto2


Všimli jste si někdy, jak rozdílně vypadáte ve zkušebních kabinkách nejrůznějších obchodních řetězců? A překvapilo vás, že oblečení pak v reálu vypadá jinak, než v samotné kabince? Všimli si toho i některé vlivné osobnosti českého internetu, které se proti tomuto nešvaru rozhodli vyrazit do boje!

 

V některých kabinkách vypadá oblečení pomačkaně, někde má jinou barvu než ve skutečnosti a jinde naopak milosrdně zahalí nedostatky materiálu nebo střihu. Spoustu českých celebrit se rozhodlo tuto situaci změnit a začaly zveřejňovat fotky z kabinek nejrůznějších obchodů s hashtagem #zanormalnikabinky spolu s informací, kdy a kde se vyfotily a jak se v dané kabince cítily. Mezi osobnosti, které se snaží upozornit na ne vždy ideální prostředí zkušebních kabinek, patří v tuto chvíli například Lucie Šilhánová, Natálie Hefnerová, Barbora Mottlová, Andrea Kašová, Barbora Mudrochová, MamaDomisha, Týnuš Třešničková, Michaela Habáňová nebo Markéta Vašířová.

 

foto1

 

Obchody myslí především na vystavené zboží. Na kabinky, kde se klient finálně rozhoduje o nákupu však zapomínají. Za následek to má především nespokojenost zákazníka. Prostředí v kabinkách je často ponižující a nepochopitelné!“ říká Petr Srna z agentury World of Online (WOO), která za kampaní stojí. V kabinkách přitom strávíme až 3 měsíce života a průměrná pětadvacetiletá žena si vyzkouší zhruba na 3 tisíce kusů oblečení. „Uvědomujeme si, že úroveň podmínek ve zkušebních kabinkách je v porovnání se současnými globálními problémy, jako jsou například plasty zanesené oceány, zanedbatelným tématem. Pokud však v této věci můžeme udělat změnu k lepšímu, chceme této možnosti maximálně využít a každodenní nakupování lidem co nejvíce zpříjemnit.“ doplňuje Irena Grynyuková z WOO.

 

foto3  

 

Známé internetové celebrity chtějí povzbudit i další ženy, aby se k nim přidaly a společně tak vytvořily vlastní mapu zkušebních kabinek od nejlepších po nejhorší a přispěly tak ke zlepšení jejich úrovně. Doufejme, že se jim to podaří. Obléknout si nově zakoupené oblečení je přece jen moment, u kterého bychom si všichni rádi ušetřili překvapení.