“Značku KARA chci zasazovat do stále nových kontextů,” říká Jan Černý o nové spolupráci s Footshopem.
Kolekce KARA A/W 20/21 a její autor, návrhář Jan Černý | foto: KARA
Tradiční česká módní značka KARA zažívá pod taktovkou kreativního ředitele Jana Černého renesanci a spouští exkluzivní spolupráci s českým prodejcem streetwearové obuvi Footshop.
K dostání zde budou ikonické produkty z první ucelené kolekce Jana Černého pro značku KARA, která byla představena v rámci letošního Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku.
“KARA už dávno není brand jen pro generaci našich rodičů či prarodičů, nabízí nadčasový šatník pro všechny,” říká kreativní ředitel KARA Jan Černý. “Proto nám spojení s Footshopem, jedničkou na poli streetwearového oblečení, přišlo jako skvělý nápad. Footshop jako jediný přináší na český a slovenský trh exkluzivní kolekce známých značek,” vysvětluje dále Černý.
Cílem mladého fashion designéra je zasazovat značku KARA do stále nových kontextů.
Footshop, český retailer s teniskami, bude nabízet zákazníkům 11 artiklů z první kolekce Jana Černého pro značku KARA, která byla představena na letošním pražském týdnu módy. “Momentálně sázíme na naše ikonické produkty - kabelky BLACKBAG, bundy, kabáty a bodybagy, které plní funkci peněženky i pouzdra na mobil. Pokud se nám spolupráce osvědčí, nabídku rádi rozšíříme,” říká Černý. Vybrané produkty KARA, které se budou na Footshopu prodávat, spojuje perfektní kvalita materiálu, zpracování a současný design.
Kabelky z kolekce KARA Blackbag designéra Jana Černého | foto: KARA
Jan Černý pro svou první kolekci pro značku KARA vybral element kamene, který je symbolem odolnosti, dlouhého trvání, pevnosti, síly i stability. “Stavím současnou značku na jejích pevných, kamenných základech,“ uzavírá Černý.