Společnost Papelote spouští charitativní projekt na pomoc rodičům samoživitelům. Do Vánoc chce vybrat 200 000 Kč.
foto: papelote
České papírnictví Papelote opět dokazuje, že kreativita má moc měnit lidské životy k lepšímu. V rámci kampaně Kreativita je (ne)mocná! vyzývá k podpoře rodičů samoživitelů. Do Vánoc chce vybrat alespoň 200 000 Kč.
V současnosti lidstvo čelí výzvám, které bylo donedávna těžké si byť jen představit. Kreativita, schopnost tvůrčího řešení problémů, se proto stává životní nutností. „Tvořivost je nezbytné u dětí podporovat a rozvíjet odmalička. Musíme s nimi trávit čas, hrát si, učit se, tvořit, číst a prohlubovat tak jejich představivost a tvůrčí přístup k životu,” je přesvědčená kreativní ředitelka a zakladatelka Papelote Kateřina Šachová.
Na to však mnozí rodiče, zejména ti, kteří své děti vychovávají sami, už nemají kapacitu. Na prvním místě jsou přirozeně základní životní potřeby jejich dětí a jich samotných. Proto se papelote rozhodlo jim pomoci. Papelote na podporu rodičů samoživitelů vytvořilo aršík nálepek Kreativita je mocná. Jeho cena je symbolických 100 Kč bez DPH, které poputují v plné výši organizaci Fandi mámám podporující samoživitele.
foto: papelote
Na archu najdete celkem 81 slov a symbolů, které můžete libovolně přeskupovat, a vytvářet tak inspirativní a solidární sdělení. Nejen online, ale i v hmotném světě lze podle kréda papelote kreativitu a solidaritu šířit všude kolem. Hravé a inspirativní nálepky navíc podpoří i tvůrčí přístup k životu. Aršík samolepek Kreativita je mocná ve formátu A5 můžete zakoupit na e-shopu papelote.cz. Cena je 121 Kč vč. DPH a papelote celou částku bez DPH věnuje organizaci Fandi mámám.
foto: papelote
Hlavním partnerem kampaně Kreativita je (ne)mocná! je Zásilkovna, která umožnila poštovné zdarma u všech objednávek, které aršík samolepek obsahují. Díky ní mohou dárci samoživitele podpořit, aniž by platili za přepravu. „Jsme rádi, že jsme se mohli k projektu připojit a pomoci tak rodičům samoživitelům, jejichž rodiny jsou v současné době často ve velmi složité situaci,“ říká Milan Šmíd, ředitel marketingu skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.
„Zaplavme naše životy druhou a ještě silnější vlnou solidarity, pomoci a kreativity. Věříme, že je to ta nejlepší investice pro budoucnost nás všech, kterou můžeme udělat. Kreativita je mocná, nenechme ji onemocnět!,” vyzývá Kateřina Šachová.
#KreativitaJeMocna #DruhaVlnaPomoci
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Papelote je původní české papírnictví, které funguje jako dílna na nápady a výrobky, stejně tak jako úspěšné grafické studio pyšnící se zakázkami pro Google ČR nebo Slovenskou prezidentskou kancelář. Během své existence získalo papelote řadu ocenění, mezi nejprodávanější produkty se řadí především diáře a zápisníky. Papelote vzniklo v roce 2009 jako pokračování úspěšné diplomové práce grafické designérky Kateřiny Šachové, která v papelote působí jako strážce značky a kreativní ředitelka. Dalšími zakladateli a spolumajiteli jsou Filip Šach a Denisa Havrdová, která od vzniku papelote zastává pozici výkonné ředitelky.