Vánoční pop-up lokálních značek v legendárním obchodním domě již tento víkend.
foto: lemarket.cz
Ještě se poohlížíte po posledních dárcích? Podpořte lokální tvůrce a navštivte Vánoční pop-up lokálních značek LEMARKET v eventovém prostoru Máj 4. patro. Vybrat si můžete tentokrát i online.
Máj 4. patro , s užitnou plochou skoro 2 500 m2 největší eventový prostor v užším centru Prahy, o víkendu 19.–20. prosince zaplní LEMARKET. Vchodem přímo z Národní třídy se samostatným výtahem dostanete do nejvyššího veřejně přístupného podlaží legendárního obchodního domu, kde si můžete užít dvanáctou edici oblíbeného vánočního pop-upu. Čeká vás kurátorovaný výběr lokálních prodejců a vstup je zcela zdarma! K pop-upu se letos nově přidává také online verze v podobě e-shopu https://www.lemarket.cz/eshop.
foto: lemarket.cz
LEMARKET přivítá pravidelným návštěvníkům už dobře známá jména – od šperkařů, módních značek či dekorací až po delikatesy, kosmetiku, doplňky do bytu či dětské zboží – ale jako vždy také řadu novinek. Letos je to například značka designových doplňků do domácnosti TABLO, poctivé cukroví od ADIE dorty, ilustrované drobnosti Gigil, Keramika Koller, Une Bonne Histoire s originálními mikinami či VINNÁ – šperky ze dřeva vinné révy. Seznam všech značek je uveden na webu LEMARKETU na www.lemarket.cz.
foto: lemarket.cz
„Situace je letos mimořádná opravdu pro všechny, obzvláště malé značky však doslova bojují o přežití. Proto neustále hledáme způsoby, jak jim – kromě samotné události – pomoci,” říká Elena Janota, zakladatelka LEMARKETU. „Rozhodli jsme se proto založit e-shop, po kterém byla poptávka ze strany prodejců i návštěvníků již delší dobu. Nyní jde především o rychlou pomoc lokálním značkám, které se přihlásily na vánoční pop-up, a e-shop má v zásadě dvě funkce – funguje jako podpora prodeje v obchodně klíčovém období roku, ale také jako pojistka (a alespoň malá náhrada) pro případ, že by nakonec musel být LEMARKET na poslední chvíli zrušen,” doplňuje Janota. E-shop je dostupný na webu LEMARKETU a v rámci kampaně na pomoc malým lokálním značkám jej podpoří také řada influencerů, jako např. Tamara Klusová.
foto: lemarket.cz
Letošní LEMARKET našel v eventovém prostoru Máj 4. patro ideální zázemí. „Prostor je přizpůsoben aktuální situaci, máme vlastní vstup s odděleným výtahem, větraný interiér i venkovní terasu. Samozřejmostí je dodržování všech hygienických nařízení, v případě potřeby dokážeme zajistit i kompletní dezinfekci ozónem či termokamery pro automatické měření teploty u vstupu. Letos to opravdu nebylo jednoduché, ale rok 2021 se co do predikce situace vyvíjí lépe, přijímáme dokonce i rezervace na větší veletrhy, které se přesouvají na rok 2022,“ shrnuje Pavel Jeřábek, provozovatel prostoru Event space Máj 4. patro.
foto: lemarket.cz
___________________________________________________________________________________________________________________________
LEMARKET
LEMARKET je moderní tržiště, které objevuje a představuje lokální tvůrce a projekty. Návštěvníkům nabízí příležitost seznámit se s novými značkami a setkat se s jejich autory. Kromě samotného marketu podporuje malé lokální značky na jejich cestě za úspěchem prostřednictvím projektu LEMARKET studio.
EVENT SPACE MÁJ 4. PATRO
Architekti John Eisler, Miroslav Masák a Martin Rajniš z libereckého ateliéru Sial v 70. letech 20. století postavili na Národní třídě jednu z nejvýznamnějších staveb české architektury – obchodní dům Máj. V roce 2006 byl prohlášen za kulturní památku a v roce 2022 má projít rozsáhlou rekonstrukcí. Než se tak stane, je v dočasně uvolněném 4. patře k dispozici jedinečný prostor pro uspořádání společenských, kulturních a komerčních událostí. Užitnou plochu skoro 2 500 m2 lze snadno přizpůsobit konkrétní situaci. Součástí je největší veřejně přístupná terasa v Praze 1 (1 000 m2), na níž je umístěn i základní kámen obchodního domu Máj.