Představí kompletní portfolio udržitelného životního stylu v OD Kotva
Organizátoři SLOU Fashion Days představí nový formát s názvem SLOU Days, kde odprezentují komplexní možnosti eco-friendly přístupu k životu v podobě prezentací značek a projektů z oblasti módy, designu, ale i služeb, vzdělání a technologií. Událost, jejíž součástí bude druhý ročník soutěže o udržitelnou značku budoucnosti S Brand, se bude konat od 15. do 17. června 2018 v OD Kotva na náměstí Republiky za přítomnosti zahraničních hostů a odborníků z oboru.
Součástí akce bude i druhý ročník soutěže o udržitelnou značku budoucnosti The S Brand. The S Brand si dává za cíl šíření povědomí o etickém podnikání mezi studenty a mladými lidmi a podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Přihlásit projekt je možné již nyní, poslední termín pro odevzdání projektu je 20. května 2018. Více informací najdete na www.slou.cz.
Kromě již tradiční Shopping a Info zóny SLOU Days uvede nový koncept Galleries, které návštěvníkům prakticky ukážou, jak atraktivní a příjemný je pomalý, smysluplný a udržitelný životní styl, ať už se jedná o módu, kosmetiku, interiéry či odstranění odpadu z vaší domácnosti. V Shopping zóně letos předvede svou tvorbu více než 50 značek. V Info zóně nebudou chybět semináře, workshopy a diskuse s odborníky nad aktuálními tématy. Hlavním zahraničním hostem šesté edice se stane ikona trendsettingu, etického přístupu a inovací v oblasti textilního průmyslu, vizionářka a revolucionářka, pětaosmdesátiletá Dominique Peclers.
Kamila Boudová, zakladatelka SLOU Days
O SLOU DAYS
První ročník události vznikl v roce 2015 pod názvem Sustainable Fashion Day jako součást oficiálního doprovodného programu Mercedes-Benz Prague Fashion Week konajícího se dvakrát do roka. Projekt, který nově nese název SLOU Days, založila Kamila Boudová, přední česká odbornice na udržitelnou módu a módní obchod. Kamila Boudová žije a působí v Paříži jako lektorka předmětů Product Developement a Sustainable Fashion na vysoké škole módního obchodu MOD'SPE a v Čechách vede online semináře o podnikání a udržitelné módě pod názvem Moyomi. Za své profesní zásluhy byla roce 2017 zařazena do žebříčku 30 pod 30 prestižního magazínu Forbes.