Seznamte se s možnostmi eco–friendly přístupu k životu i v módním světě!
SLOU Fashion Days představí 15. – 17. června 2018 nový formát s názvem SLOU Days, kde odprezentují komplexní možnosti eco–friendly přístupu k životu v podobě prezentací značek a projektů z oblasti módy, designu, jídla, ale i služeb, vzdělání a technologií.
Kromě již tradiční Shopping a Info zóny SLOU Days uvede nový koncept Galeries, které představí interaktivní výstavy zaměřené na prezentaci nových trendů v udržitelném přístupu k životním stylu od módy přes kosmetiku až po jídlo, design nebo architekturu. V Info zóně nebudou chybět semináře, workshopy a diskuse s odborníky nad aktuálními tématy. Hlavním zahraničním hostem šesté edice se stane ikona trendsettingu, etického přístupu a inovací v oblasti textilního průmyslu, vizionářka a revolucionářka, pětaosmdesátiletá Dominique Peclers.
Součástí akce bude i druhý ročník soutěže o udržitelnou značku budoucnosti The S Brand. The S Brand si dává za cíl šíření povědomí o etickém podnikání mezi studenty a mladými lidmi a podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Přihlásit projekt je možné již nyní, poslední termín pro odevzdání projektu je 20. května 2018. Více informací najdete zde.
Cílem The S Brand je rozšířit povědomí o etickém podnikání mezi studenty a mladými lidmi a podpořit vznik dalších zodpovědných projektů. Vítězem prvního ročníku soutěže se stala značka spodního prádla Créeme z certifikované GOTS bio bavlny návrhářek Soni Vidiečanové a Katriny Kabušové. Právě díky finanční výhře, feedbacku hodnotících profesionálů a konzultacím s odborníky, které jim soutěž přinesla, mají za sebou první úspěšnou kolekci, prezentaci na SLOU Fashion Days, ale i crowdfundingovou kampaň a publicitu v respektovaných médiích. Zakladatelka a patronka SLOU Days Kamila Boudová ke dvojici návrhářek stojící za značkou Créeme říká: „Přijde mi neskutečné, co všechno holky za necelý rok zvládly. Úspěšnou kampaň na hithit.cz, články v předních médiích, online shop. Aktuálně pracují na nové kolekci a na poslední konzultaci minulý týden jsme řešily kromě produkce, marketingu a velkoobchodní strategie i takové věci, jako time management s miminkem. Vidím, že S Brand přináší opravdovou hodnotu a konkurenční výhodu. Jsem nadšená.“