... a její trošku netradiční designérský počin na podporu udržitelnosti 

kolobezky

Foto: PR agentura FYI Prague


Lime, světový lídr v oblasti mikromobility a partner pařížského Fashion Weeku, obnovil spolupráci se Stellou McCartney. Dcera Paula McCartneyho a uznávaná návrhářka zaměřená na udržitelnou módu vyzdobila hned 50 elektrických koloběžek. Cílem spolupráce je mimo jiné zvýšit mezi městskou komunitou povědomí o udržitelném rozvoji.

 

McCartney je vnímána jako hybatelka změny a průkopnice v oboru udržitelné módy, která se snaží neustále posouvat limity toho, co je možné, a vyvíjet moderní a šetrné produkty. Jelikož společnost Lime a Stella McCartney vizi udržitelnosti jednoznačně sdílejí, dohodly se na další spolupráci.

 

stella-mccartney  

Foto: PR agentura FYI Prague

 

Před vstupem do dějiště módní přehlídky Stelly McCartney bylo rozmístěno celkem 50 ozdobených koloběžek pro novináře a fanoušky módy. Módní dům Stelly McCartney se zároveň zapojil do výzvy, která lidi povzbuzuje k využívání koloběžek Lime a žádá je, aby se připojili k závazku „Respect the Ride“ a na koloběžkách se pohybovali zodpovědně, bezpečně a s respektem.

 

O společnosti Lime:

Lime je mladá firma zaměřená na inovace v oblasti městské mobility, jejímž cílem je do měst přinášet ekologické, pohodlné a dostupné možnosti přepravy a řešit tak problémy s dopravními situacemi či znečištěním. Nejznámějším produktem Limu jsou sdílené elektrické koloběžky, které obyvatelům měst umožňují rychlý, příjemný a bezpečný pohyb po městě. Společnost působí již ve více než 100 světových městech včetně Prahy a má přes 10 milionů uživatelů napříč pěti kontinenty.