Nezávislá módní značka vyrábí stylová eko-trika s uměleckými potisky
Máte rádi originálně pojaté pohodlné oblečení a není vám lhostejné životní prostředí? Seznamte se s novou českou módní značkou Café Evžen, která vyrábí stylová volnočasová trička ze 100% organické bio bavlny. Trika s uměleckými potisky mladých talentů jsou aktuálně k zakoupení na Hithitu.
Pod art&eko módní značkou Café Evžen se ukrývají volnočasová trika s uměleckými potisky mladých talentovaných výtvarníků, grafiků a designérů s motivy z různých odvětví jako je například hudba, divadlo, film, architektura či sport. Stávající sortiment je časem v plánu rozšířit ještě o mikiny a pola trička.
Trička jsou vyrobená ze 100% organické bio bavlny, což zaručuje, že jsou velice příjemná na nošení. „V podstatě je to taková druhá kůže. Mají gramáž jen 180 g a pocházejí z Bangladéše a Belgie. Celý proces výroby, od semínka bavlny až po výsledné tričko, je pod tou nejpřísnější kontrolou, což dokazuje i velmi ceněný certifikát GOTS. K potiskům používáme pouze ekologicky šetrné barvy, které nezatěžují přírodu a životní prostředí,“ vysvětluje Michal Škoda, zakladatel značky.
Potisky triček září všemi možnými barvami a jsou na nich motivy, které ocení především kreativní, cílevědomí, svobodní a nespoutaní lidé. Pilotní kolekce, kterou navrhli mladí talentovaní výtvarníci Viktor Kuznik a Markéta Metzlová, je v tuto chvíli kompletně připravená do výroby. K tomu, aby se dostala mezi lidi, ale zatím schází potřebné finance. Ty se značka Café Evžen aktuálně snaží získat prostřednictvím sbírky na crowdfundingovém portálu Hithit.cz, kde se trička dají v předstihu objednat.
„K penězům, co vybereme na Hithitu, přidáme vlastní zdroje, a vyrobíme za ně pilotní různobarevnou kolekci dvanácti triček s potisky. Dále pak připravíme a spustíme e-shop, kam budeme každý měsíc přidávat další úžasné motivy a vytvářet originální kolekce slušivého oblečení. Během roku chceme otevřít také prodejnu v industriálním prostřední Dolních Vítkovic. Máme v plánu zde vytvořit stylový a moderní showroom s minikavárnou a prostorem pro přehlídky, komorní koncerty i další akce,“ popisuje své záměry Michal Škoda.