To nejlepší z tvorby nastupující generace nejen českých designérů

design1

Foto: archiv designSUPERMARKET 2014

Čtyři dny plné mladého profesionálního designu chystá již po deváté mezinárodní prodejní festival současného designu designSUPERMARKET 2015. V pěti patrech Kafkova domu se během druhého prosincového víkendu představí výběr osmdesáti nejlepších současných designérů a autorských projektů z Čech i hosté z  Izraele, Slovinska, Slovenska a Maďarska. 


Z více než 200 zaslaných přihlášek vybral kurátorský tým festivalu ve složení Darina Zavadilová, Adam Štěch, Veronika Ruppert a Tereza Vernerová Volná pouze osm desítek designérů a autorských projektů. „Úroveň přihlašovaných prezentací každý rok stoupá, moc rádi bychom představili ještě další autory, ale bohužel jsme limitováni prostorem. Při výběru jsme se ale snažili být maximálně zodpovědní a jsme si jisti, že návštěvníci na designSUPERMARKETU najdou vyvážený výběr nejen nejvýraznějších, ale i originálních značek,“ říká Darina Zavadilová, programová ředitelka festivalu.


design


V letošním výběru se tak objevují jména mladých progresivních projektů  a designérů jako jsou módní značky Dry Milk of Virgin Mary či SofyaHats, která úspěšně proráží i v evropském měřítku, šperkařka Hana Polívková, nová značka propojující autorskou ilustraci a porcelán RealBreak First nebo bylynebyly, uskupení mladých designérek zaměřených na nábytek a doplňky pro děti. Nebudou však chybět ani zkušení designéři a osvědčené kvalitní české značky jako Leeda, Papelote, Sistersconspiracy, Eva Růžičková, Zorya, Hidden Factory a další. Letos podruhé festival udělí také Cenu designSUPERMARKET 2015 pro nejlepší produkt. 

 

designSUPERMARKET 2015 se bude konat od 10. do 13. 12. 2015 v Kafkově domě u Staroměstského náměstí.

Otevírací doba:

čtvrtek / 12 – 22 hodin

pátek / 10 – 22 hodin

sobota / 10 – 22 hodin

neděle / 10 – 18 hodin

 

Vstupné:

Festivalový pas včetně programové brožury / 4 dny / 130 Kč
; děti do 12 let zdarma; jednorázový vstup na večírek / 50 Kč

Festivalový pas platí po celé čtyři dny akce jako vstupenka do prodejních prostor, na přednášky, vernisáže, výstavy a večírky.


design2