Sportovní gigant ve spolupráci se světovou popstar přináší limitovanou módní řadu Flutur inspirovanou 90. léty.
foto: Puma
Duhové logo kolekce Flutur symbolizuje partnerství obou tvůrců: jméno Dua Lipa a logo PUMA se v něm spojuje do duhového motýla. Toto logo je středobodem kolekce, objevuje se zejména na pohodlných kouscích jako jsou jednobarevná černá nebo bílá trička nebo oversize mikiny s kapucí. Highlightem kolekce jsou boty Mayze, pro něž má Dua Lipa zvláštní slabost. Černé kožené boty mají skládanou mezipodešev, klikaté prošívání na špičce a zdobí je podpis hvězdy na jazyku i na stélce a navíc mají dvě možnosti šněrování.
„Motýli jsou pro mě více než jen krásná stvoření, představují transformaci, naději a proměnu. Za poslední rok se pro mě motýl stal obzvláště symbolickým a smysluplným tvorem,“ říká o vzniku nové kolekce sama Dua Lipa. „Ostatně název Flutur znamená v albánštině právě motýl. Zvolila jsem jej i jako poctu svému původu a zároveň jako oslavu nové spolupráce,“ dodala.
„Pro Dua Lipu bylo důležité přijít se základními kousky, které doplní každý šatník. Věděla přesně, co chce, a přišla za námi i se svými hotovými nápady,” řekla nám Maria Jose Valdes, ředitelka PUMA Sportstyle. „Všichni pracovali tvrdě na tom, aby zrealizovali všechny její nápady. Byla radost spolupracovat s takovou osobností, Dua je skutečnou módní ikonou.”
foto: Puma
Kampaň nafotil německý fotograf Daniel Sannwald, který v minulosti spolupracoval s významnými hudebníky, včetně samotné Dua Lipy. Svým pojetím nás provede psychedelickou pohádkou, metamorfózou umělkyně z kukly v motýla, z temnoty do barev technicolor. Magická transformace byla zachycena na černobílém pozadí s barevným osvětlením a vizuálními efekty, které daly vyniknout unikátnímu designu této jedinečné kolekce.