Oděvní značka v říjnovém projektu vzdává hold ženám, které překonaly rakovinu prsu.
foto: The Bra Stories
Říjen je každoročně celosvětovým dnem prevence rakoviny prsu. I proto, letos již potřetí, spustila společnost C&A svou na prevenci zacílenou kampaň tentokrát nazvanou The Bra Stories. Ta je součástí projektu breast cancer awareness a zaměřuje se na prevenci rakoviny prsu prostřednictvím žen, které o svých zkušenostech s nemocí otevřeně hovoří.
"Konzistentně opakovat a připomínat tyto zprávy je jediný způsob, jak lze ovlivnit společnost,"
říká Julia Ley, vedoucí marketingové komunikace známé oděvní značky. A proč zrovna tento typ nemoci? Rakovina prsu je nejvíce rozšířené nádorové onemocnění u žen. Zároveň je to ale i typ rakoviny s vysokou mírou vyléčení, tedy především, pokud je objevena včas. Samovyšetření tedy hraje zásadní roli pro včasnou diagnostiku i úspěšnou léčbu.
Po loňské „The Reminder Bra“ přichází C&A letos s heslem „The Bra Stories." V té přináší možnost vyslechnout si svědectví konkrétních žen, které s e zákeřnou chorobou úspěšně bojovaly. Všechny tváře kampaně podrobně popisují svou cestu s nemocí, ale i sdílejí naději a především zdůrazňují, že samovyšetření je prevencí a včasné odhalení pak klíč k úspěšné léčbě.
foto: The Bra Stories
Čtyři výjimečné ženy, které jsou tvářemi kampaně
Do kampaně se zapojily čtyři ženy. Michèle Müller ze Švýcarska, učitelka meditace říká, že tento boj jí umožnil spojit se sama se sebou způsobem, který předtím necítila.
"Neřekla bych, že jsem vděčná za diagnózu, ale rozhodně jsem vděčná za ženu, kterou jsem se díky ní stala,“ vysvětluje Michèle.
Cristina Inés Gill
ze Španělska se prostřednictvím sociálních médií setkala se ženami v různém stádiu rakoviny. Našla tak komunitu, která se stala její podpůrnou skupinou. Cristina zdůrazňuje: „Navzdory tomu, jak je to
těžké, stojí za to každé ráno vstát a bojovat za to, co nám nemoc chce vzít, tedy za vlastní život ."
Francouzka Coraline Ballová má jinou zkušenost, která začala nemocí její matky. Když díky tomu zjistila, že je nositelkou genu BRCA1, rozhodla se podstoupit preventivní mastektomii. Tato událost na ni silně zapůsobila.
"Od toho okamžiku vidím život jiným způsobem. Vnímám všechno pozitivně, užívám si každý okamžik, jsem mnohem šťastnější a benevolentnější sama k sobě. Jsem tolerantnější a trpělivější k ostatním."
Němka Carolin Kotke měla zpočátku problém vypořádat se s diagnózou, ale dokázala se soustředit na věci, které ji opravdu zajímají: Opustila svou starou práci, začala naslouchat svému tělu a našla novou vášeň ve výživě.
“Nyní si užívám drobnosti. Už nevidím problém jako problém, ale jako pozitivní výzvy, příležitosti.”
foto: The Bra Stories
Nová možnost pro život po mastektomii a příspěvek na výzkum
Projekt The Bra Stories doprovází také uvedení první mastectomy podprsenky značky C&A. Podprsenka má uvnitř oboustranné kapsy pro jakýkoliv typ pooperační protézy, které lze snadno vložit dovnitř a nepřichází tak do styku s citlivou pokožkou. Od konce října bude podprsenka dostupná v e-shopu obchodu ve třech stylech a dvou barevných provedeních. Brzy uvede značka i svou první kolekci mastectomy plavek, které budou mít také všité kapsy a budou upraveny pro bezpečné nošení protéz. Kolekce nabídne jednodílné plavky, tankiny a bikiny.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společnost C&A se také spojila s IBCSG, mezinárodní studijní skupinou, která shromažďuje peníze na výzkum. Za každé zveřejnění v IG stories označené @ca a hashtagem #TheBraStoriesbyCA, věnuje značka této skupině jedno euro. Připojíte se?
#TheBraStoriesbyCA #wearethechange